23 Eylül 2015 Çarşamba

Setin en Cool'u; Arif Diren

Benim ilk olarak Emre Kınay'ın başrolünü paylaştığı "Sil Baştan" dizisinde tanıdığım daha sonra ise cool tarzı ve "Kırgın Çiçekler" deki dizisiyle daha çok sevdiğim Arif Diren hakkında bahsedeceğim. 

Kendisi hakkında çok bir bilgiye sahip değilim ama internetten okuduklarım kadarıyla ilk önce size biraz kendisinden bahsedeceğim.

Arif Diren, 13 Mayıs 1989 doğumlu yakışıklı oyuncu, 2011 yılında başrolünü Tolga Çevik'in paylaştığı Sen Kimsin filmin "Çayçı Selim" rolüyle izleyicilerin karşısına çıktı. Daha sonra ise 2014 yılında ATV 'de yayınlanan, Emre Kınay'ın başrolünde olduğu "Sil Baştan" dizisinde Tunç karakteri ile daha da tanındı. Ne yazık ki, bugünler de bütün güzel dizilerin bittiği gibi Sil Baştan da o kadar uzun soluklu bir dizi olamadı. 

Şimdilerde ATV'de yaz dizisi olarak başlayan reytinglerin birincisi, Kırgın Çiçekler'de Güney rolünü oynuyor. Oyuncu bu dizi de sonra artık genç kızların sevgilisi oldu, tabi benimde :)

Arif'in Tunç karakterini çok iyi biliyorum. Dizi de Pınar Deniz'in canlandırdığı karaktere aşık olduktan sonra, masumluğunu yitiren kötü bir adama dönüşüp yalanlarla sevdiği kızı yanında tutmaya çalışan, talihsiz bir aşıktı. Dizinin finalinde her şey ortaya çıkmıştı ve Tunç karakteri malesef yalnız olan taraf olmuştu. 

Kırgın Çiçeklerde beklediğimin tam tersi bir karakterle ortaya çıktı. Diziye kötü bir çocuk olarak başlayan Güney, Songül'le birlikte ilk kıpırtıları, ilk hoşlanma duygusunu tattıktan sonra iyi bir çocuk olmaya başladı. 

Songül onun yüzünden çok zor şeyler yaşasa ve onu affetmemekte ne kadar kararlı olsa da Güney'in pes edeceğini pek sanmıyorum. Çocuk aşık arkadaşlar..

Dizi de başrol kızlarımızın yeri ap ayrı bende ama; Arif Diren başkadır.. Dizi de kendisine has oyunculuğu olduğuna inanıyorum.. Dizi de gergin sahnelerden sonra sıra Güney (SONGÜN) sahnelerine geldikten sonra bir rahatlama geliyor. Dramın bol olduğu bir dizi de Güney gibi sempatik bir karakter olması insanı dinlendiriyor.. 

Aynı dizi de birlikte rol aldıkları Burak Arslan "setimizin en cool u Arif Diren" diye bir açıklama yapmıştı Twitter hesabından. Evet, kesinlikle haklı..Sizden rica ediyorum Arif Diren'in instagram hesabına bir göz atın genel de siyah-beyaz fotoğraflarıyla ne kadar cool olduğunu anlayacaksınız.. Cool olmanın verdiği bir sempatikliği de var..

Sosyal medya da kendisi hakkında bir kaç video gördüm.. Arif'e deprem oldu şakaları mı yapılmamış oh oh neler neler? (fasulyeokuzu burdan ulaşın bana videoyu yu görmeyenler) 

Bu arada en şikayetçi olduğum şeylerden biri sosyal medyaya olan uzaklığıydı ama periscope hesabında sosyal medyayı pek kullanamadığını söylediğinde yüzümde kocaman bir gülümsemeyle birlikte bütün şikayetim bitti. Arif Diren cool adam diye demiyorum ben boşuna, adam bütün farklı davranışlarıyla cool.. Ayrıca az tweetleri, takipçi sayısı, takip ettiği sayısıyla da çok cool gözükmüyor mu? 

Ya da bana öyle geliyor..Ama size bunu söyleyebilirim ki Arif Diren'i periscope da su doldururken gördüm öyle bile cool.. Her şeyiyle cool adam iyi ki varsın, başarıların daim olsun.. SonGün tayfadan selamlar :)
Siyah-Beyazın en güzel tonu


Siyah-Beyaz'ın en güzel tonu 2

Fotoğrafın her yerinden coolluk fışkırıyor, yahu!!

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder