13 Eylül 2015 Pazar

Aşk Üçgeni

Arkadaşlar hepinize merhaba, ilk yazım olduğu için eğer bir hata olduysa affola :)

Güneşin Kızları çiftinde şüphesiz herkesin gönlünü çalan çift AlSel'dir. Çiftte beni en çok kendine çeken etken Ali oldu. Ne kadar ikisi de birbirine karşı boş hissetmese de Ali'nin duyduğu aşkı daha Selin'de hissedemedim ben. 


Ah ah en etkilendiğim sahnelerdendir. "Rüyanda beni gör." diye boşuna demedi orda Ali. Onun beyni vücudu Selin'le dolup taşmıştı; aynı şeyi Selin'inde hissetmesini istedi galiba.

Çift bu zamanlarda intikamlarıyla daha da dikkat çekmeye başladı. Bir tweet okudum ve aşırı mantıklı geldi. Tweette "Ali'nin yaptığı aşk itirafını sadece Selin değil Ali de hatırlıyor." yazıyordu. Sizce de çok mantıklı değil mi? Emre aşık oldun mu diye soruyordu fragmanda Ali oldum demeden önce onu hatırlayabilir ve ya Emre Selin Ali üçlüsü kapıda dururken de hatırlayabilir. Açıkçası Güneşin Kızlarında her şey olabilir arkadaşlar.




Çoğu kişi partide yaşanan olayların Ali ile hiç bir ilgisi olmadığını söylüyor. Ben buna 
katılmıyorum ve o intikam almak için yanıp tutuşan Selin'i sonuna kadar destekliyorum.

Evet, belki her şeyi Didem ve Tuğçe tek başlarına plandılar ama bunlar Ali'nin bu olanlara izin verdiğini, sırf duygularının arkasında durmaktan korktuğu için Selin'in üzülmesine izin verdiği gerçeğini değiştirmiyor. Emin olun Selin'in bu kadar üzülmesinde en büyük etken Ali'nin onu kandırmasıydı.

Didem ve Tuğçe'den böyle bir şey zaten beklenirdi. O gün orada Selin sadece rezil olmadı kalbini orada Ali'ye kırık bir şekilde bıraktı.




Ve bu sahnede şüphesiz Hande Erçel o doğal güzelliğiyle mükemmel müthiş bir oyun performans sergiledi ve gönülleri fethetti. Hepimizin Selin'in acısını kalbimizde hissettik. Ayrıca Tolga Sarıtaş burada farklı bir oyunculuk göstererek; sessiz kalıp Selin'in içini dökmesine izin verdi. 


Kendi adıma konuşursam Ali'yi tam olarak affettiğim sahne buydu. 
Fragmanda da görüldüğü gibi bir kaç bölüm Ali Selin Emre aşk üçgeninin devam edeceğini düşünüyorum ben. Aslında bu duruma iyi gözle bakarsak Selin'in Ali'ye olan aşkı güçlenecek ve Ali'nin kıskanç hallerini izleyebileceğiz ki bu sahnelerin komik olacağını hayal ediyorum. Düşünsenize kıskanç olan bir ALİ MERTOĞLU




Son cümleleri toparlayacak olursam ben artık daha çok tutkulu sahneler istiyorum ve bu bölüm intikam olayının sonlanmasına çok sevindim. Evet moralimizi bozmuyoruz ve güzel sahnelerin geleceğini düşünerek izliyoruz bölümü. 






Son olarak Tolga Sarıtaş'ın muhteşem sesiyle yalnız bırakıyorum sizi :) 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder