14 Eylül 2015 Pazartesi

Fasulye Öküzü ve Arıza'nın hikayesi

Bugün ki yazım da size Güneşin Kızları'nın iki atarlı sorunlu çifti Fasulye Öküzü ve Arıza dan bahsedeceğim.

Nazlı genelde itici bulunan karakterlerden biri. Her şeye aşırı tepki verildiği düşünüyor. O öfkesiyle acısını kapatmaya çalışan bir karakter aynı Savaş gibi. Bugün ki bölüm de kendine "Ağlama Nazlı, ağlama." diye uyarırken gördük. İçimden şunu dedim hep "İzin ver kendine Nazlı ağla rahatla yak dök içinde saklama." diye. 

Bilmiyorum belki de Nazlı'yı bu kadar anlamamın sebebi karakterimin biraz ona benzemesidir. Şöyle yorumlar çok gördüm. "Nazlı çok itici davranıyor. Nazlı tatlı olmaya çalışıyor. Savaş'ın yerinde olsam bu çocukla uğraşmazdım. Nazlı ilk aşk heycanını yaşarken tatlı olduğunu zannediyor." Ve kesinlikle hiç birine katılmıyorum.


Nazlı çocukluğunu yaşayamamış bir karakter. Kardeşleri ve annesinin karşında kendinde bir sorumluluk hissetti. Koruma isteğiyle dolup taştı. O İzmir'de ki evlerinde hiç olmayan baba veya abi olmaya çalıştı. Kendi üzüntülerini hep boş verdi ailesinin üzüntülerini kendi üzüntüsü yerine koydu. Ama Savaş'ı görünce her şey değişti çünkü ilk defa o vardı kendisi vardı ilk defa Nazlı olduğunu hissetti. Savaş'la birlikte kendi sorunları üzüntüleri de gün yüzüne çıktı. 


Burda var ya resmen Nazlı olup ağladım.
Savaş Nazlı'yı farkında olmadan çok üzdü aslında. Nazlı'ya yapabileceği en kötü şeyi yaptı ve kendisine aşık etti. Aslında Nazlı Savaş'ta kendini gördü. Onunla arkadaş olmaya çalıştı ama ta ki kalbi onun yanında olması gerektiğinden fazla atıncaya kadar. 

Belki Nazlı Melisa yokken Savaş'ın karşısına çıksaydı Savaş ona kesin aşık olurdu. Ben Savaş'ın Nazlı'ya aşık olma çabasını gördüm hissettim ama Nazlı'nın da dediği gibi Melisa'ya baktığı gibi BAKMIYORDU. 


Büyük harflerle yazdım çünkü bu bölüm bütün düşüncem gitti. Melisa ve Savaş'ın son sahnesinde hatta bütün sahnelerinde Savaş'ın gözünde sadece hayal kırıklığı ve nefret gördüm. En son ki SavNaz sahnesinde ise istediği tutkuyu ve aşık bakışları.

Var mı böyle kız ya?


Son olarak cümleyi toparlıyorum. Onlar bana göre tam birbirlerine aitler. 



NOT: Bence dizi de Melisa Savaş'ı Haluk ile aldattı. Yani Savaş bu HalMel olayını öğrendikten sonra asla bırakmaz Nazlı'yı. Ama ben diyim bu Melisa fena engel olacak gibi. 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder